dijous, 28 de maig del 2015

Mini BARCELONA M'ENAMORA

Barcelona m'enamora, per això m'encanta montar rutes per anar-hi. I ara que sembla que li he tret la pols a la big shot, silhouette, bind it all, crop a dile i demés maquinetes scraperes és moment d'scrapejar les fotos.
Ruta visitem Gaudí 18/3/12
Fletxa reaprofitada d'aquest st valentí.
Ruta dolça 4/9/14
Papabubble, Happy pills i sopar a Bernie's diner.
He fet servir la bossa d'on anaven les xuxes, el mantel del restaurant i les targetes.








9/8/14 Human bodies, Encants i soparet al Peggy Sue



 També em vaig emportar els mantelitos per poder-los fer servir de paper, si és que en realitat comprem papers d'scrap perquè som vicioses, i perquè són tan monoooos.


 bosseta per les fotos amb l'altre mantel.

Falten fotitos que estan pendents d'scrapejar, i també falta fer més excursions per poder ampliar l'àlbum.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada