dilluns, 5 d’octubre del 2015

ELS MEUS 40 MINI ALBUM


M'ha encantat fer aquest mini, m'ha portat moooolts records, ha molat molt.
Buaaa és que la festa va ser brutal, va tenir de tot, música, alcohol i rock and roll jajajaj, però també moltes sorpreses que no m'esperava.
Els tios s'`ho van currar molt amb el regal, feia temps que els demanava una foto que mai m'hagués imaginat que l'haguéssin pogut fer, ja sé quer no eren ells, però el detallàs que van tenir em va encantar. En el moment vaig tenir un momentazo pudor que no podia amb ell jajajajaja, em van ruboritzar a miiiiiii jajajajajaaj
La Iona i l'`Òscar es van currar un streptease a lo Grey impressionant, tampoc m`'ho esperava , ni jo ni ningú va ser divertidíssim.
Tot això mentre anava fent el mini ho anava recordant... aiiii ara espero els 45 per tornar a preparar-me alguna cosa jajajajja.




Per fer aquesta pàgina vaig "robar-li" una sabata de Barbie a la Ibet i la vaig cubrir de purpurina daurada, igual que les meves sabates.
La sessió de fotos va ser divertidíssima i super poc glamourosa jajaja, la veritat és que la foto va quedar collonuda i quan veus com la vam fer per tot el glamour....


























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada