diumenge, 1 de novembre del 2015

HALLOWEEN 2015 LABORATORI FRANKY


Halloween ja forma part de nosaltres jajajaj, ja és una festa que no ens podem saltar, i a mi m'encanta perquè em puc flipar i deixar-me anar. El Marc m'acompanya en les meves anades d'olla i al final ens queden coses guapíssimes, cadascún posa una mica d'ell mateix. Segons el Jofre som uns motivats...
A vegades em pregunto perquè sóc així, i quan veig al meu pare ho entenc tot jajajaja


Per començar amb la Ibet vam preparar les invitacions, i com la plastelina està ja molt passadeta per no tirar-la la vam aprofitar i vam fer uns Frankys, aquí va ser quan vaig començar a maquinar i se'm va ocòrrer que la festa seria del Franky i faríem un laboratori.

i quina utilitat li podíem donar a les caretes del Franky??? doncs clauers per poder penjar a la motxilla...

i com les entreguem??? aiii en unes caixetes remones que he tallat amb la big shot.



Divendres em vaig pillar festa per poder recrear-me i decorar sense presses i poder disfrutar...
Al matí vaig anar a casa els iaios  i entre els dos vam fer coses, i si jo no tenia idees a ell se li  acudien... la sang va ser idea seva. També és un flipat jajajajaaj
Vaig pintar les làpides, deixar llest a en Franky  i vaig preparar algunes caixes maquiavèl.liques pel laboratori.



Dissabte matí ja ens vam posar les pil.les a decorar-ho tot i vaig tenir ajuda, en Marc como no jejejeje, posant les coses que havia preparat, una espècie de màquina elèctica per donar energia a en Franky jajaja



La Ibet ha escrit missatges a les làpides i les ha col.locat al patí, aquest any hem ampliat dues tombes i una creu de fusta, cada any anem posant cosetes noves...

A les 18h ja ho teníem tot preparat per rebre els convidats
Els nens preguntaven que quan es despertria en Frankestein jajajaj, la veritat és que donava la sensació que en un moment o altre s'aixecaria. No ho vam pensar però el meu inventor segur que ho podria haver fet jejeje.


Tenir un fotomatón particular mola molt, així que vam aprofitar-lo

Ara ja estem tots preparats

Així quedaven les fotos amb el fotomatón, la 4a foto la de l'any passat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada