dijous, 17 de desembre del 2015

BERENAR NADALENC 2015

Cada any he volgut preparar un berenar nadalenc com el de 2011 però no sé què em passa que em pilla el toro i no el puc fer. Desembre és un mes amb mil històries...
Però aquest any em vaig preparar un temps abans i em vaig marcar una data, i el vam fer.

Vaig preparar un mini taller per fer una bola de nadal decorada amb pastelina d'aquesta tan molona que bota i que quan s'asseca sembla porex. És molt fàcil de treballar amb ella, per fer figures. A més aquest any l'he trobat als xinos i no ha calgut anar a castroculo a buscar-la.

 Els encanta tallar coses amb la Big shot, i a mi també jajajaja



 Aquest és el resultat del taller, unes boles molt molones i alguna targeta nadalenca remona.




I quan una es flipada ho és per tot, i ja que quedem per berenar, doncs una tauleta ben cuca. I, com no, passa el de sempre que no els agrada res del que he posat jajajajajaja, però els gotets i les ampolletes els van encantar, menys maaaaaal.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada