diumenge, 20 de març del 2016

DISCOBET 2016 9 ANYS VÍDEO

Ja ens hem fet grans i ballar és de les coses que més li agrada, així que aquest any tocava una DISCOTECA, el problema era on fer-ho, perquè a l'aire lliure no em molava, així que vaig enganyar al tito perquè ens arreglés el garatg jijijiji. Vam abusar d'ell a lo bèstia i ens el va deixar molt despejat, així que divendres abans de la festa la Ibet i 4 amigues més vam anar a decorar.
Mama vindré amb unes amigues a ajudar-te, vale?? 
L'ajuda va ser extraordinària jajajaj, es van liar a fer de tot menys ajudar i mentre jo feia les proves de só elles es van posar a cantar i ballar fora al carrer i van guanyar 3€, boníssim jajajajaj.


Aquest any m'he retrassat una mica en els preparatius però al final em vaig posar les pil.les i vam tenir una super festa amb alfombra vermella i segurata


i el fotomatón no podia faltar, ara a cada festa que fem l'aprofitem, tenir un fotomatón mola molt.


DISCOBET TOTHOM A BALLAR!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada