divendres, 12 de juny del 2015

ADEU EDUMAR,HOLA INSTITUT

Síiiii que fuerte que fuerte que fuerteeeee el Jofre acaba el cole i l'any que ve ja a l'Insti.
Així que tenim un juny atapait de cosetes d'acomiat.
Divendres tarda, l'obra de 6è.
Oiiix igual que quan vaig en moto que em teletransporto a quan tenia 16 anys, amb l'obra del Jofre em va passar el mateix, vaig tornar a 8è d'EGB. em vaig veure fent jo mateixa l'obra a la Sala Margarida Xirgú, que ara és la Biblioteca central, que foooooort, han passat 26 anys??? quina esgarrifança jajajaj

 

I la festa d'acomiat als de 6è, amb un MOMENTAZO TOTAL gràcies al pare de l'Ana que va fer ballar i disfrutar a tope a les dues classes de 6è, se'm posa la pell de gallina al recordar-ho. En Jofre va disfrutar a tope.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada