dissabte, 13 de juny del 2015

TASTA LA RAMBLA 2015

Vaig fent mini. Aquest finde volíem anar a la Van Van Market però han canviat les dates, així que hem hagut de canviar de plans i buscant buscant vaig trobar la TASTALARAMBLA. Total que vam anar a provar... I mooolt bé, vam fer tast a base d'arrossos, així la meva lluita contra el gluten queda en victòria jejej.
Com no sóm aficionats al vi, ni a la cervesa ni a res... tot ho fem amb coke, així que vaig demanar unes xapes jejejeje.
Va ser un dia profitós, em van regalar una bosseta, vaig xorrimangar una copa amb el logo de tastalarambla, algú se la va deixar abandonada i jo no em vaig poder resistir, on la posaré, ni idea per què la faré servir? a saber.... però qualsevol dia tindrà la seva oportunitat.

 Les targetetes de rigor i el programa, un de sencer per tenir i l'altre per fer-lo servir a la pàgina.



Després a passejar una mica i a descobrir llocs nous.
Chok  una tendeta remona de donuts i cosetes de xoco.


Passejant per la rambla.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada