dissabte, 9 d’abril del 2016

PISA DE NIT


A Pisa no plovia  i vam arribar bé per buscar restaurant, vam fer una volta de reconeixement ... volíem sopar a un restaruant que havia buscat però estava a tope, una altra vegada sense sort amb els restaurants amb bona pinta buscats per internet, mare mevaaaa quina maldició que tenim grrrr..
Però no ens vam rendir així que buscant buscant vam anar a petar a un que no tenia mala pinta, ni idea de com es diu perquè l'he buscat i o surt al maps  i em vaig oblidar la tarja a sobre la taula jajajaj.
Però vam sopar de putíssima mare, buaaaaa Pisa I love you!!!!

 Aquest plat de gambes al forn va ser espectacular, IMPRESSIONANT DE BÓ, a mi Pisa ja m'ha guanyat, m'encanta Pisa, Pisa m'enamora jajajajaja




I després de sopar no em volia perdre la torre il.luminada. Una mica fluixa, em pensava que tindria més llumetes però tot i així em va impactar.
 Preciosa, la veritat és que no me l'imaginava així, ja veus tu quina tonteria, no??? perquè l'he vist en fotos per la tele,,, però veure-la en persona em va impactar, té alguna cosa màgica que em va enamorar, seria que tenia la panxa plena de coseta bona boníssima???
Vista, passejadeta i cap a dormir que a l'endemà havíem de despertar-nos que ens quedava un dia per investigar i descobrir tots els raconets de Pisa, i intentar dinar al restaurant La Tana.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada