diumenge, 14 de febrer del 2016

CARCASSONNE 2016

Hem celebrat el dia dels enamorats a Carcassonne, un paissatge de conte amb el meu princep galant.
En aquest viatge volia fer el meu primer vídeo però la cabrona de la càmara va esborrar toooots els vídeos que havíem fet, vaig agafar un cabreig guapo, com és possible?????
Però cap problema, sempre queden les fotos i els records.
Buscant buscant pel maps vaig trobar alguns restaurants amb molt bona pinta, així que el dia que vam arribar vam anar a provar a un bar de tapes amb molt bona pinta, era una espècie de pub amb sofàs i semblava que tindrien la cuina oberta fins tard, però PAAAM estava tancat i només eren les 10h de la nit. Començàvem bé el finde... vam estar buscant però estava tot tancat així que al final vam acabar al nostre estimat Mcdonals nyam

 Però clar tant buscar tant buscar quan vam arribar casi tancaven, sort del mcauto... gluups



A dormir, l'hotelet estava força bé i molt a prop de la cite Des trois couronnes.
La previsió per a tot el finde era de pluja però dissabte al despertar-nos el mòbil ens va dir que a partir de les 10 aproximadament deixaria de ploure i sí va parar. Jo crec que va ser per la ventolera que va fer, així és impossible que plogui, el vent es va emportar tots els núvols.


Estrenem trípode i botó, aiiii que guai

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada